Deconstrucció Electropoètica sobre el poema: la propietat de la pena de Vicent Andrés Estelles

Maria Balaguer Gomis, Maria Canut, Grau, Alejandro Martínez Ramos, Sergi Moyano Hurtado, Javier Colomer González, Rosa Gaspar Verdú, Noelia Talens Andrés, Lia Spiryan, Lidia Moreno Millán, Cristian Tormo Navarro, Aaron Boutoitaou, Andrés Mora Alcoi, Mireia Dasca Vila, Paula Tudela Cruz, Pau De la Resurrección Pérez, Claudia De la Resurrección Pérez, Julia Salom Úbeda, Carla Crespo Gil, Andrés Castelló Ahullana, Alex Oliver Olmeda, Ignacio Sanchís Granero, Aitana Chorro Gimeno i Sonya Djoudi, alumnes de 3r d'ESO de l'IES Arabista Ribera - Carcaixent
A partir del poema "Les propietats de la pena" de Vicent Andrés Estellés, vam iniciar un procés creatiu apassionant que ens ha portat a un projecte del tot original. El resultat final es basa en la musicalització del poema de l'autor valencià mitjançant Soundcool, un innovador sistema informàtic que permet que qualsevol dispositiu mòbil es converteixi en un instrument musical i que cada alumne controla de forma independent. Per tirar endavant el projecte, hem comptat amb la col·laboració de la Universitat Politècnica de València i el professorat de l'escola.