Catalunya, el meu país

Tots els alumnes del col·legi Sant Josep - Navàs
Projecte interdisciplinari d’escola es titula "Catalunya, el meu país". Durant el curs 13-14 vam realitzar aquest projecte que va implicar a tots els cursos de l'escola i totes les àrees. Els objectius del projecte implicaven un bon treball de les intel·ligències múltiples tenint en compte les comptències dels diferents àmbits a partir dels següents objectius: -Integrar el projecte dins les àrees curriculars. -Tenir un lligam inqüestionable amb actualitat social i política del nostre país. -Ser un projecte en què tots aboquem a més de continguts, activitats i actituds unes emocions de voler compartir amb alumnes i famílies el què som, sentim i l’arrelament al nostre país. -Projectar la nostra escola, el nostre poble, el nostre país més enllà de les nostres fronteres. L'eix del nostre projecte es basa en l'aprofundiment en el coneixement del català, la nostra història, festes, costums, tradicions, monuments, catalans universals de tots els àmbits i els trets de la nostra identitat i la seva projecció a Europa.