ABECEDARI GASTRONÒMIC

BELÉN PAVÍA MUT, TERESA LLORENS ALMIÑANA - DÉNIA
“Rap gastronòmic sobre base de menjars típics, amb guarnició d’il·lustracions pròpies. Tot envoltat en aroma #TastingSchools”. Podria ser el nom d’un plat 3 estrelles de la nostra benvolguda ciutat gastronòmica, Dénia. Però és el fruit del nostre projecte. La barreja d’ingredients de qualitat sempre dóna bon resultat. Gastronomia, llengua, tradicions, art, innovació i entusiasme són alguns dels que el composen. El procés d’elaboració ha estat a foc lent, en contínua ebullició. El plat que us donem a tastar, doncs, és un videoclip on repassem les diferents lletres de l’abecedari, enllaçant-les amb els diferents productes autòctons i de proximitat de Dénia i la Marina Alta. Ha estat realitzat pels alumnes de 3r A del col·legi públic Pou de la Muntanya. Compta també amb la participació de diferents persones que d’una manera o altra, influeixen diàriament en l’educació dels nostres menuts. Projecte multidisciplinar, motivant i innovador que esperem que us deixe bon sabor de boca. Bon profit, companys!