Mostrant: 330 projectes

Pàgines

Marxar per un somni

Modalitat: Alumnes
Aritz Agramunt Moreno, Jan Blancaflort Asturiano, Leila Cuello Busquets, (...) - Esparreguera
Marxar per un somni és el treball realitzat per un grup de nois i noies de cinquè en l’entorn d’un projecte més general dedicat als nòmades. Els humans, d’alguna manera, sempre hem estat nòmades. Fins i tot després del procés de sedentarització del Neolític, grans masses de persones s’han desplaçat (i encara es desplacen) per motius diferents però amb un mateix objectiu: trobar una vida millor, unes condicions de vida més dignes, més segures. Tot investigant el significat de la paraula nòmada sorgeix el terme èxode rural, i busquem què vol dir.

La Preferència en les Preferents

Gerard Camats Penella - Artesa de Segre
Àmbit: Altres
“La Preferència en les Preferents” és un treball de Recerca que busca desenvolupar la problemàtica que es va dur a terme arran de la distribució de Participacions Preferents a l’Estat Espanyol.

ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG

Modalitat: Escoles
L’ESCOLA MÀGICA (ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG) Com diu el títol de la propera cantata, Ens fem grans, que farem per celebrar el 25è aniversari, el nostre repte és ser cada dia una mica més grans: ENS FEM GRANS EN QUALITAT: Per tal de ser una escola de qualitat, intentem tenir un professorat motivat, que sàpiga transmetre l’estimació per aquest art preuat que és la música, que es formi i busqui metodologies innovadores, que sigui un model. ENS FEM GRANS EN QUANTITAT: Volem ser una escola oberta independentment de la classe social de cada persona, on tothom tingui un lloc on co

La influència de la publicitat a les campanyes electorals

Aina Vivancos Perostes - Barcelona
Àmbit: Altres
L’objectiu del meu Treball de Recerca ha estat el descobriment dels mecanismes de funcionament de les campanyes electorals, així com la rellevància que hi té la publicitat dins d’aquestes, centrant-me en el cas de Catalunya.

EL CASAL I L'ESCOLA

ALUMNES I MESTRES ESCOLA BERNARDÍ TOLRÀ (VILA-RODONA) - VILA-RODONA
El Casal de Vila-rodona ha celebrat el 50è aniversari. Sent una obra col·lectiva de tot un poble, l'escola no podia deixar l'ocasió de realitzar un projecte interdisciplinari de tots els alumnes per tal de conèixer i valorar la seva importància dins la vida social i cultural del nostre poble.

Preneu les ombres

Alumnes i docents de l'Institut Torreforta - Tarragona
Aquest projecte surt d’una necessitat per part de l’Ajuntament de Tarragona de voler celebrar la commemoració del 80è aniversari de l’Olga Xirinacs, escriptora tarragonina. A finals del curs 2014-15 es planteja, a tots els centres educatius dels Barris de Ponent de la ciutat de Tarragona, de crear un grup de treball del Pla Educatiu d’Entorn (PEE) amb el nom Lectura i entorn.

Instròniks Band

Modalitat: Mestres
Nivell: Música
La proposta que va començar a mig curs de l'any pasat i que està tenint continuitat aquest curs, és que un dels Conjunts Instrumentals de l'escola, és el d'Instròniks Band. Aquest conjunt ens trobem 45 minuts cada setmana. Les sessions poden tenir diversos formats: Format 1: utilitzem instruments electrònics ja fabricats i mirem d'adaptar un repertori per ser tocats. Format 2: presentem diferentes opcions de programes o dispositius i aprenem com poden funcionar per tal de fer-los sonar. Format 3: dissenyem i construim el nostre pròpi instrument electrònic. Durant la p

Amaguem tresors pels veïnats de Cassà

Àlex Carrera Llinàs, Mar Albesa Sanchez - Cassà de la Selva
L’objectiu d’aquest projecte interdisciplinar impulsat des de l’àrea de medi social és conèixer els nou veïnats del municipi de Cassà de la Selva mitjançant el geocaching. La combinació d’aquest joc, el treball amb les noves tecnologies i les activitats de coneixement de l’entorn són fonts motivadores per l’alumnat i ajuden a fer un treball enriquidor des de bon principi.

MARTA NO TÉ POR

ALUMNAT TERCER EDUCACIÓ INFANTIL - CATARROJA
MARTA NO TÉ POR Amb aquest treball hem potenciat les competències bàsiques mitjançant el caràcter interdisciplinari del diferents llenguatges com el matemàtic, plàstic, literari i l'expressió oral. També hem potenciat la imaginació lliure, la creativitat artística a partir d'una història inventada, el treball cooperatiu i en equip, el respecte i acceptació de les aportacions dels companys i companyes, l'ús del llenguatge literari oral i escrit (la narració i la descripció) i el consens a l'hora de prendre decisions...

LLIBRES D’AULA, UN RECURS FANTÀSTIC ! (per incentivar el llenguatge oral i escrit)

Mestres i alumnes de Ed. Infantil - Santpedor
Aquesta experiència es porta a terme al Parvulari d’Ed. Infantil de l’Escola Riu d’Or de Santpedor i sorgeix de la necessitat d’elaborar una documentació d’aula que incentivi als alumnes a conèixer i explicar coses que passen a l’escola, a casa, vivències personals, emocions... i compartir-les amb la resta de la comunitat educativa. És un treball que es va fent de mica en mica des de P3 fins a P5 segons la pròpia vida del grup i de les necessitats del propi aprenentatge.

Pàgines