Mostrant: 326 projectes

Pàgines

UN MUSICAL MOLT ROALD DAHL

Alumnes de la ZER Berguedà Centre - Vilada
OPORTUNITAT L’any 2016 es va celebrar el centenari del naixement de l’escriptor Roald Dahl autor d’obres molt conegudes a tot arreu com Matilda, Charlie i la fàbrica de xocolata, Bruixes, etc. A la ZER Berguedà Centre veiem aquest aniversari com una oportunitat per a treballar la cohesió del grup i, alhora, visualitzar el treball intern sovint només conegut per mestres i alumnes.

PROJECTE VALL DE NÚRIA: ANEM TOTS A VISITAR

Modalitat: Alumnes
ALUMNES P2 -MÒNICA GRISALVO, ALUMNES P3- SÍLVIA TRAVER, ALUMNES P4- CRISTINA ORTEGA, (...) - RIPOLL
Des de l’ escola Vedruna Ripoll, presentem dins del treball per projectes, la feina que han portat a terme els alumnes d’ Educació Infantil.

Estudi sobre el patrimoni industrial, científic i tecnològic d'Esparreguera i la seva difusió i coneixement entre la ciutadania de la vila

Marc Félez Navarro, Gemma Serrano Codina - Esparreguera
El nostre és un treball documental sobre el patrimoni industrial, científic i tecnològic de la nostra vila, Esparreguera. Vam començar aquesta investigació el curs 2014-15 amb un altre company i l'hem continuada al llarg del 2015-16 fins avui.

Presència de cançó protesta a Catalunya i País Valencià

Gemma Bartrés Vidal - Granollers
El treball de recerca que presento té com a principal tema els grups musicals que se'ls podria catalogar d'alguna manera com a «grups compromesos» i que formen part del panorama musical català i valencià. He volgut investigar sobre aquest tema perquè personalment m'agrada molt i és una qüestió que té un lloc en la meva vida quotidiana; és per això, que vaig pensar que seria interessant i que gaudiria més d'aquesta recerca si era un tema que em motivava bastant i al que estava i estic molt enganxada.

Taller Orienta't

Alumnes de cicle superior de primaria (cinquè i sisè) - Manlleu
Taller Orienta't: Els tallers es plantegen com a activitats lúdiques combinades amb els continguts curriculars treballats a l’aula.

Malformacions en Testudo hermanni, causes ambientals o genètiques?

Pau Vilaseca Martí - Sant Feliu de Llobregat
Aquest treball de recerca forma part del projecte del Pati de les tortugues de l'Escola, en el que s'estudia la biologia i la reproducció de la tortuga mediterrània. En treballs anteriors s'havia observat que alguns dels individus nascuts a l’Escola presentaven malformacions. Descriure totes les malformacions aparegudes a l’Escola, analitzant com han afectat a la vida dels individus a partir del banc de dades que s’ha anat generant en treballs de recerca anteriors, és el primer objectiu d'aquest treball.

XICOTETS HEROIS

YARELIS GRIMALTOS TOMÀS - SANT JOANET
El treball que a continuació anem a presentar és un recull de les diferents activitats portades a terme pels diferents membres de la nostra Comunitat Educativa : alumnes, famílies, mestres i diferents institucions (Ampa, Ajuntament, Centre de Salut, Hospital la Fe ) que desinteressadament han participat en el desenvolupament d’aquest projecte . L’origen del projecte surt a partir d’una situació emocionalment conflictiva i urgent al nostre centre.

ARRISCAT

Alumnes de 6è - Arenys de Mar
El Projecte ARRISCAT neix dels interessos i de la motivació de l'alumnat de 6è per ajudar a millorar l'aprenentatge de la llengua catalana dels alumnes de 4t. El Projecte ARRISCAT és un projecte en el qual l'objectiu final és dissenyar i elaborar un joc de taula amb diferents activitats relacionades amb la llengua catalana i amb les comarques de Catalunya i on l'estratègia, el treball en equip i la llengua catalana són els pilars vertebradors del joc.

Investigació, difusió i conscienciació de la vida dels cetacis en captivitat

Modalitat: Alumnes
Santi Amela Vela, Jordina Arcalis Guiu, Júlia Baiget Tarruella, (...) - Prats de Lluçanès
El Projecte Interdisicplinar “Investigació, difusió i conscienciació de la vida dels cetacis en captivitat” parteix d’un taller organitzat per l’associació “SOS Delfines” a l’escola.

Llegim? La lectura i les noves tecnologies entre els joves del Pla de l'Estany

Gemma Ayats Güell - Banyoles
Llegim? La lectura i les noves tecnologies entre els joves del Pla de l'Estany. Cansada de sentir en boca de tothom que els joves no llegim, vaig proposar-me descobrir si aquesta afirmació era certa.

Pàgines