Mostrant: 330 projectes

Pàgines

GEOCACHING, UNA NOVA EINA D'APRENENTATGE

CLAUSTRE DE PRIMÀRIA - CALDES DE MONTBUI
Al llarg dels últims quinze dies del curs 2015 - 2016 l’alumnat de 1r a 6è de Primària va dur a terme el projecte interdisciplinari: “Geocaching, una nova eina d’aprenentatge”. El Geocaching o Geocerca en català, és un joc que permet buscar tresors amagats a diferents llocs del món. L’objectiu principal del projecte es basa en promoure i donar conèixer diferents indrets del poble d’una manera creativa i innovadora a través de les noves tecnologies.

CEIP LLUÍS VIVES

Modalitat: Escoles
El CEIP Lluis Vives és el primer centre d'Ensenyament en Valencià d'Ontinyent i un dels primers del País Valencià, la qual cosa ens enorgulleix. Durant el curs 1982/83 es va confeccionar un Pla de Centre d'Ensenyament en Valencià, el qual va començar a aplicar-se progressivament durant el curs 83-84. El valencià és la nostra llengua vehicular. Pensem que l’animació lectora és un eix fonamental en el procés d’ensenyament - aprenentatge dels nostres alumnes. Per aquesta raó, fa anys vam iniciar un recorregut que anem ampliant any rere any.

I TU, MANTE, DE QUI ETS? ELS RENOMS DE LLOMBAI

GERARD JUANES I PERIS - NÚRIA SANZ I PONS - LLOMBAI
L’alumnat de 4t ha realitzat aquest projecte de treball cooperatiu, una proposta didàctica amb la intenció d’aprofundir en el coneixement del nostre entorn més immediat, el poble de Llombai. A partir del recull que cada alumne ha aportat amb la col·laboració de les famílies, hem aconseguit recopilar més de 375 renoms llombaïns que hem ordenat alfabèticament i els hem classificat des del punt de vista semàntic, morfològic i lèxic.

El llibre de les bèsties de Ramon Llull : obra teatral adaptada

Carme Bassas i alumes de 4t de Primària de l'Escola Sant Gregori - Barcelona
En motiu del setè centenari de la mort de Ramon Llull, l’Escola ha dut a terme un projecte teatral centrat en la seva figura i especialment en el Llibre de les bèsties. Durant el curs 2015-16 els alumnes de 4t de primària han fet un treball interdisciplinar per promoure la seva capacitat artística i plàstica, el coneixement de la cultura catalana i l’ús de la llengua. Com Escola, hem partit de la pràctica teatral, amb l’adaptació del Llibre de les bèsties, per fornir una nova dimensió de la lectura, per millorar la soltesa i la propietat del llenguatge, per afavorir la memorització, per agil

ITINERARI PER CINC FONTS DEL BAIX BERGUEDÀ: ANÀLISI FISICOQUÍMICA I BIOLÒGICA DE LES SEVES AIGÜES

NÚRIA SUBIRANA FONT - GIRONELLA
El tema del treball és l’anàlisi d’aigües de cinc fonts del Baix Berguedà i crear una ruta per aquestes. Els objectius formulats a l’inici del treball són: fer una comparativa per determinar si les seves aigües es poden catalogar com potables i crear un itinerari enllaçant les fonts escollides per fer un servei al municipi, ja que en un futur m’agradaria que l’itinerari es senyalitzés i es consolidés.

ESCOLA OCTAVIO PAZ

Modalitat: Escoles
ENS AGRADARIA SER UNA ESCOLA BR L’Equip de l’Escola Octavio Paz presenta la candidatura a aspirar al premis BR en la categoria de Projecte Global d’escola a partir del projecte de transformació pedagògica gradual del centre que s’està portant a terme a partir del curs 2016-17. A continuació presentem les noves línies d’actuació iniciades aquest curs i que recull l’actualitzat Projecte Educatiu de Centre (aprovat al mes de gener de 2017) adjuntat seguidament.

LLEIDA: EL SEGUICI I LA FESTA MAJOR, LES FESTES, ELS ARTISTES I EL MODERNISME

ALUMNES D'INFANTIL I DE PRIMÀRIA - LLEIDA
El llibre que teniu a les mans forma part del conjunt de llibres que infants i mestres de l’escola Sant Jordi hem elaborat conjuntament. Lleida és la nostra ciutat, el nostre entorn proper. Lleida és on la majoria de nosaltres ha nascut; viu; hi té la família, amics i amigues; i un seguit de vincles i lligams establerts. Aquest curs no us presentem un únic llibre, us presentem una col·lecció de quatre llibres que confegeixen el treball que l’escola ha estat fent aquests dies sobre la nostra ciutat: Lleida. Cada cicle ha elaborat un llibre diferent basat en aspectes diversos de la ciutat.

PROJECTE COMPARTIT

ALUMNES DE CICLE INICIAL - PUIG-REIG
UNA CONSTEL·LACIÓ LLUMINOSA En una època en la qual pren valor l’individualisme per sobre de la cooperació, el projecte que us presentem té una força especial; el seu èxit depèn de la col·laboració de les nenes i nens del cicle inicial de la nostra escola i de la participació de l’alumnat de dos centres més de la comarca del Berguedà. Quan mirem al cel educatiu del nostre país ens adonem que n’hi ha moltes de constel·lacions que brillen damunt dels nostres caps i que fan que les persones que ens dediquem a l’educació estiguem esperançats en la consecució de fites cada vegada més altes. Per

La Preferència en les Preferents

Gerard Camats Penella - Artesa de Segre
Àmbit: Altres
“La Preferència en les Preferents” és un treball de Recerca que busca desenvolupar la problemàtica que es va dur a terme arran de la distribució de Participacions Preferents a l’Estat Espanyol.

ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG

Modalitat: Escoles
L’ESCOLA MÀGICA (ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG) Com diu el títol de la propera cantata, Ens fem grans, que farem per celebrar el 25è aniversari, el nostre repte és ser cada dia una mica més grans: ENS FEM GRANS EN QUALITAT: Per tal de ser una escola de qualitat, intentem tenir un professorat motivat, que sàpiga transmetre l’estimació per aquest art preuat que és la música, que es formi i busqui metodologies innovadores, que sigui un model. ENS FEM GRANS EN QUANTITAT: Volem ser una escola oberta independentment de la classe social de cada persona, on tothom tingui un lloc on co

Pàgines