Mostrant: 330 projectes

Pàgines

XICOTETS HEROIS

YARELIS GRIMALTOS TOMÀS - SANT JOANET
El treball que a continuació anem a presentar és un recull de les diferents activitats portades a terme pels diferents membres de la nostra Comunitat Educativa : alumnes, famílies, mestres i diferents institucions (Ampa, Ajuntament, Centre de Salut, Hospital la Fe ) que desinteressadament han participat en el desenvolupament d’aquest projecte . L’origen del projecte surt a partir d’una situació emocionalment conflictiva i urgent al nostre centre.

ARRISCAT

Alumnes de 6è - Arenys de Mar
El Projecte ARRISCAT neix dels interessos i de la motivació de l'alumnat de 6è per ajudar a millorar l'aprenentatge de la llengua catalana dels alumnes de 4t. El Projecte ARRISCAT és un projecte en el qual l'objectiu final és dissenyar i elaborar un joc de taula amb diferents activitats relacionades amb la llengua catalana i amb les comarques de Catalunya i on l'estratègia, el treball en equip i la llengua catalana són els pilars vertebradors del joc.

Taller Orienta't

Alumnes de cicle superior de primaria (cinquè i sisè) - Manlleu
Taller Orienta't: Els tallers es plantegen com a activitats lúdiques combinades amb els continguts curriculars treballats a l’aula.

Malformacions en Testudo hermanni, causes ambientals o genètiques?

Pau Vilaseca Martí - Sant Feliu de Llobregat
Aquest treball de recerca forma part del projecte del Pati de les tortugues de l'Escola, en el que s'estudia la biologia i la reproducció de la tortuga mediterrània. En treballs anteriors s'havia observat que alguns dels individus nascuts a l’Escola presentaven malformacions. Descriure totes les malformacions aparegudes a l’Escola, analitzant com han afectat a la vida dels individus a partir del banc de dades que s’ha anat generant en treballs de recerca anteriors, és el primer objectiu d'aquest treball.

ONADES DE POESIA

ALUMNES DELS DIFERENTS NIVELLS DE L'ESCOLA (P3 a 6è) - Tarragona
El tarannà de la nostra escola ha estat des de sempre donar molta importància a les interrelacions entre l'alumnat petit i gran; també d'educar en el coneixement i estimació de la nostra cultura, dels nostres literats i dels valors de la nostra societat. A més a més, valorar i respectar les diferents llengües i cultures presents en el sí de la nostra comunitat educativa. Una bonica forma d'aconseguir aquests aspectes és donar suport a la diversitat lingüística a través de l'expressió poètica, que ha de ser un vehicle de comunicació artística, cultural i lingüísitca entre

Investigació, difusió i conscienciació de la vida dels cetacis en captivitat

Modalitat: Alumnes
Santi Amela Vela, Jordina Arcalis Guiu, Júlia Baiget Tarruella, (...) - Prats de Lluçanès
El Projecte Interdisicplinar “Investigació, difusió i conscienciació de la vida dels cetacis en captivitat” parteix d’un taller organitzat per l’associació “SOS Delfines” a l’escola.

Llegim? La lectura i les noves tecnologies entre els joves del Pla de l'Estany

Gemma Ayats Güell - Banyoles
Llegim? La lectura i les noves tecnologies entre els joves del Pla de l'Estany. Cansada de sentir en boca de tothom que els joves no llegim, vaig proposar-me descobrir si aquesta afirmació era certa.

La Prehistòria

Alumnes de 3r i 4t de Cicle Mitjà - Torelló
Des de l'escola Sagrats Cors de Torelló, us presentem un bloc sobre la Prehistòria a Catalunya. Durant el primer trimestre els alumnes de Cicle Mitjà van fer una recerca dels jaciments prehistòrics que hi ha a Catalunya i arran d'aquesta n'hem elaborat un projecte interdiscicplinari, de tal manera que s'ha treballat el tema a totes les àrees curriculars. Des de l'escola s'ha treballat molt vivencialment i cada alumne ha elaborat un dossier amb un recull de totes les fitxes.

Escola Sadako

Modalitat: Escoles
Explica’ns breument els reptes de la teva escola (2000 caràcters) * Fa 8 anys l’escola va engegar un procés molt intens de transformació, dibuixant 4 línies estratègiques de millora: Cercar models més profunds de participació de l’alumnat i les famílies, engegar processos de canvi metodològic i alhora iniciar un procés de reformulació dels espais de joc de l’escola. En aquell moment també es van iniciar les primeres experiències de codocència a les aules, amb la intenció d’apostar per un model clarament inclusiu.

El Sistema Solar

Alumnes 4tA ESO - Barcelona
El projecte consisteix en combinar vàries matèries de ciències per dissenyar un Sistema Solar a una escala proporcional a la realitat. Els alumnes s'han de fixar en dues escales: radi dels planetes i distància respecte el Sol. L'escola va proporcionar tot el material als alumnes i els professors van explicar quines activitats havien de fer, tenint uns 6 dies aproximadament per realitzar-les totes. Primerament, els alumnes havien de dissenyar els planetes, alguns dels seus satèl•lits, el sol i les àrees de meteorits, calcular els seus radis i les seves distàncies respecte el sol.

Pàgines