Mostrant: 393 projectes

Pàgines

Un curs de Selfie

Modalitat: Alumnes
Pol Capdevila, Pep Giménez, Pablo Mateo, (...) - L'Estany
A continuació teniu a les vostres mans una petita història de la nostre escola durant aquest curs. Des del primer dia ens vam plantejar fer un selfie a la setmana que reflectís el dia a dia de l’escola.

CREACIÓ D'UNA ÒPERA INFANTIL

Modalitat: Alumnes
Companyia d'òpera "LES 16 ESTRELLES" (Alumnes de 6é) - Benlloch
L'Òpera, un Vehicle d'Aprenentatge (LÓVA) és un projecte educatiu en el qual una classe (25-30 alumnes) es converteix en una companyia d'òpera i durant un curs escolar complet crea, des de zero, una òpera o breu peça de teatre musical. Els xiquets/tes de la companyia escriuen el llibret, dissenyen l'escenografia, composen la música, confeccionen el vestuari, realitzen la campanya de premsa, fabriquen la utilleria, etc. L'objectiu de LOVA és el desenvolupament cognitiu, social i emocional dels xiquets/tes.

El Projecte de Ciències

Modalitat: Alumnes
Alumnes Infantil. Primària i ESO - Barcelona
El Projecte de Ciències va sorgir fa ja 7 anys a partir d'una iniciativa d'algunes famílies que va ser recollida per l'Escola i l’experiència dels cursos passats és cada vegada més enriquidora per a tots. Els objectius que pretenen són: estimular la curiositat i l’interès per la ciència, que els nostres alumnes es plantegin interrogants i facin hipòtesis sobre temes científics, que experimentin, que cerquin la resposta i que aprenguin a comunicar el seu treball.

Institut Collblanc

Modalitat: Escoles
Tot comença el curs 2012/2013. A partir d’una diagnosi del centre, es detecta un percentatge prou significatiu d’alumnes amb una falta de motivació així com també un risc d’abandonament escolar prou important i sobretot una manca d’eines emocionals per afrontar el dia a dia. L’institut té com a centres adscrits l’escola de La Canonja i l’escola de Bonavista. El centre acull un conjunt d’alumnat molt divers, en la seva majoria castellanoparlants i de diferents estatus social. Un gran gruix d’alumnat procedent del barri de Bonavista, són fills de famílies treballadores mitjana-baixa.

PROJECTE: "APADRINEM EL TÚMUL DE SERÓ"

Modalitat: Alumnes
Antoni Español Sabaté, Désirée Alarcón Garcia, Ramon Giribet Boneta, (...) - ARTESA DE SEGRE
En el projecte "Apadrinem el Túmul de Seró" hem volgut treballar la descoberta i sensibilització amb l'entor. Fomentar l'ús de la nostra llengua i cultura i al mateix temps integrar a tots els alumnes que formen part d'altres països.

Passejada històrica per la nostra escola modernista

Modalitat: Alumnes
alumnes de sisè de primària - Reus
FA CENT ANYS, NEIX EL PRIMER GRUP ESCOLAR I LA PRIMERA ESCOLA PÚBLICA A REUS -1917- PASSEJADA HISTÒRICA PER LA NOSTRA ESCOLA MODERNISTA Motivació: a partir de la celebració del Centenari de l’escola, ens proposem fer un treball de recerca i investigació al voltant de l’any 1917 centrat a Reus i conèixer bé la nostra escola des del punt de vista arquitectònic, edifici modernista, i higienista ja que aplica mesures que afavoriran el benestar dels alumnes, grans finestrals, espais grans, rampes enlloc d’escales, pati a l’exterior, amb arbres... La tasca final és fer de guies turístic

ESCOLA PERE VIRGILI

Modalitat: Escoles
EL NOSTRE POBLE I L’ENTORN: UN PROJECTE COL.LABORATIU El Projecte que teniu a les mans i que té com a referència el PEC del centre, neix amb la voluntat de donar a conèixer als nens i nenes de l’escola Pere Virgili el seu poble i l’entorn més proper. S’inicia el curs 2012-13 a Cicle Mitjà (3r i 4t) amb l’estudi dels aspectes més rellevants del poble (història, monuments, personatges...) i dels dos conreus més importants de la zona: l’olivera i l’avellaner.

AMB CALIU, DE L'HOSPITAL A L'AULA

Modalitat: Alumnes
Teresa Costa i Comellas, Ma Carme Simon Rosiñol, Gemma Figols Trulls - PUIG-REIG
AMB CALIU DE L’HOSPITAL A L’ AULA Després del retorn de les vacances d’estiu, una notícia ens va glaçar la sang; una alumna de la classe que començava segon de primària estava malalta de leucèmia. La Judit, una nena espavilada, alegre, bona companya, engrescada davant dels reptes i que sap ajudar a les persones que ho necessitaven. Els tractaments de quimioteràpia feien impossible que la Judit pogués està present a la seva aula.

L'ARBRAT DE MIERES

Modalitat: Alumnes
Balam Serrano, Pau Esquís, Lia Aragay, (...) - Mieres
El treball que han realitzat els alumnes de CM i CS ha estat el d'identificar, estudiar, i codificar els arbres del nostre poble, Mieres. Durant el temps que ha durat el projecte s'han visitat els arbres, s'han fet mediacions, s'han recollit mostres de fulles i fruits, també s'han fet fotografies. Per identificar-los, hem treballat amb llibres guia i també amb aplicacions informàtiques gratuïtes. Un cop identificats, cada grup a omplert una taula que s’ha enllaçat a un codi QR.

Escola Cooperativa El Puig

Modalitat: Escoles
Transformació i Escola – 1970 / 2018 Justificació i descripció 1968-1970. Un grup de famílies imaginen, als finals de la dictadura política, social i cultural, un món millor pels seus fills i filles. Entenen que l’educació pot ser el motor d’un canvi i l’escola una oportunitat.

Pàgines