Tornen els Baldiri per transformar l’educació!

Els Premis Baldiri Reixac reconeixen, impulsen i fan possible projectes educatius que donen resposta als reptes de l’educació del s.XXI mitjançant la cultura i els llenguatges artístics.

Perquè tenim clar que la cultura transforma l’educació, l’educació transforma les persones i les persones podem transformar el món.

Sou escoles compromeses, mestres amb ganes d’aprendre, artistes i entitats culturals amb vocació educativa o alumnes amb idees transformadores? Us convidem a formar part de la comunitat Baldiri, a treballar junts per construir una escola oberta, inclusiva i innovadora.

Baldiritza’t i transforma!

Què vol dir ser Baldiri?

Ser Baldiri és formar part d’una comunitat educativa que té la cultura com a eix. És apassionar-se per crear projectes transformadors, i estendre la mà al sector cultural per connectar i sumar esforços. Ser Baldiri és aprendre, compartir recursos i coneixement; és crear, innovar i créixer; és implicar-se amb els reptes d’avui i demà. Ser Baldiri és, sobretot, transformar.

Premi Baldiri Escola

Escoles apassionades, innovadores i compromeses que impulseu projectes educatius fets de cultura i llenguatges artístics.

Aquest és el vostre premi!

Noves categories:

Premi Baldiri Escola - País Valencià

Premi Baldiri Escola - Illes Balears

Premi Baldiri Experiències

Hi ha experiències que són úniques, que ens ensenyen i ens donen eines i recursos per donar respostes als reptes educatius actuals. Actuar en clau innovadora té recompensa!

Premi Baldiri Alumnes

Els alumnes sou els protagonistes. Sou emprenedors, curiosos i creatius? Teniu esperit crític i reflexiu? Creieu en la intel·ligència emocional i social? Defenseu la diversitat, la igualtat i la cohesió? Presenteu els vostres treballs d’investigació i impulseu el vostre enginy!

Premi Baldiri Connexions

Quan els centres educatius i el sector cultural connecten, sorgeixen idees úniques, brillants i transformadores. Escoles, artistes, entitats culturals.... feu equip, presenteu la vostra idea o projecte i us ajudarem a fer-lo realitat. És l’hora de transformar junts!

Coneix tots els detalls dels Baldiri a www.elsbaldiri.cat!

Comptador de candidatures
S'han registrat 360 candidatures.
Objectiu
Els Premis Baldiri Reixac reconeixen, impulsen i fan possible projectes educatius que donen resposta als reptes de l’educació del s.XXI mitjançant la cultura i els llenguatges artístics.
Dotació

Premi Baldiri Escola

10 premis per valor de 3.000€

“Formació de pedagogies artístiques 2020”

Premi Baldiri Experiències

25 premis de 500€ en llibres i material escolar

Premi Baldiri Alumnes

5 premis de fins a 1.000€

Premi Baldiri Connexions

6 premis Baldiri Connexions per valor de 4.000€

Programa d’acompanyament amb la col·laboració de la UOC

Formació de pedagogies artístiques

Termini de presentació
El termini de presentació s’acaba el dia 27 de gener de 2020.
Descàrrega en PDF