Verkami i la Fundació Carulla col·laboren en el Premi Lluís Carulla 2018

23/03/2018 - 12:15

Cada mes destacarem dos projectes culturals de Verkami

La Fundació Carulla i Verkami, la plataforma de micromecenatge que ha aconseguit que més de 5.700 projectes rebin finançament, col·laboren estretament en el Premi Lluís Carulla d’enguany per fer de la cultura una oportunitat de transformació per a la societat.

Amb aquest objectiu, Verkami oferirà al quart i cinquè finalistes una campanya de crowdfunding amb unes condicions i suport especials.

A més, mensualment destacarem al nostre newsletter dos projectes de Verkami que necessiten finançament i us convidarem a recolzar-los.

Aquest mes destaquem:

Pintem la Patum: un llibre infantil per pintar que recull dibuixos de les comparses de la Patum. Una manera de donar a conèixer aquesta tradició entre els més petits amb el joc i la creativitat. Pots visitar la proposta clicant aquí.

Terra de Vinyes: una revista dedicada a la vitivinicultura valenciana, que repassa tot el territori a la recerca de vins, cellers i les seves històries, amb l’objectiu de fer arribar a la gent aquest món tan lligat a la cultura valenciana. Comptarà amb entrevistes, articles i reportatges. Fes-li una ullada a clicant aquest enllaç.