Notícies Fundació Carulla

Data:
13/04/2018 - 09:45

La convocatòria tanca amb 201 projectes presentats

La convocatòria del Premi Lluís Carulla 2018 va tancar el passat diumenge amb 201 candidatures, el que representa un augment del 175% respecte a les 73 candidatures de la convocatòria de 2016.

Les iniciatives presentades passen a la primera fase de deliberacions, i a mitjans del mes de novembre d’aquest any es donarà a conèixer el veredicte del jurat en un acte públic.

El Premi Lluís Carulla pretén estimular la viabilitat de projectes culturals que donin resposta als reptes de la societat catalana. L’objectiu no és només el finançament de projectes, sinó acompanyar els emprenedors culturals que hi ha al darrere per tal que puguin consolidar el seu projecte en el temps. En aquesta línia, el premi dotarà de 60.000 euros al guanyador, més dos anys d’acompanyament empresarial a càrrec de Netmentora Catalunya. El segon i tercer  finalistes rebran 15.000 euros i assessorament empresarial, i per al quart i cinquè llocs s’establirà una col·laboració amb Verkami amb condicions i suport especials.

Moltes gràcies a tots els participants i desitgem molta sort als projectes presentats!

www.premilluiscarulla.cat

dl dt dc dj dv ds dg