Ramon Llull retornà per Sant Jordi

28/04/2016 - 16:30

Ramon Llull signà llibres a la parada de l'Editorial Barcino al passeig de Gràcia i visqué l’ambient de Sant Jordi

L’escriptor i filòsof medieval Ramon Llull visqué aquesta diada de Sant Jordi, 23 d’abril, en ser present a la cerimònia tradicional de signatura de llibres als lectors. Estigué a la parada que l’Editorial Barcino va tenir al passeig de Gràcia, 23, cantonada amb el carrer Diputació. També va passejar pels carrers de Barcelona més animats en aquesta diada festiva i signà  també els seus llibres a les parades de la Llibreria Documenta (Pau Claris, 144), i La Impossible (rambla de Catalunya, 100 - Provença).

A més de signar alguns dels seus llibres editats per Barcino, l’últim dels quals és Accidents d’amor, de la col·lecció Tast de Clàssics, amb versió al català modern de Pere Antoni Pons, el renascut Ramon Llull va parlar amb els lectors i recità paràgrafs de la seva obra.

Amb aquestes iniciatives, la Fundació Carulla i l’Editorial Barcino homenatgem Llull en el 700 aniversari de la seva mort.

A la parada també es van oferir altres títols de les diverses col·leccions de l’Editorial Barcino.

Un altre autor d’Editorial Barcino, en aquest cas Jordi Puig, va signar exemplars del seu llibre L’Hort del segon origen, que pren el nom de la novel·la de Manuel de Pedrolo i que inspira en certa manera la pel·lícula Segon origen. Es tracta dun inventari inèdit de més de 500 varietats locals catalanes d'hortalisses i fruiters amb consells de com plantar-les, conrear-les, tenir-ne cura i, fins i tot, on comprar-ne les llavors.

www.editorialbarcino.cat