Nou butlletí digital

01/10/2016 - 13:15

El Newsletter de la Fundació Carulla neix amb la voluntat de donar una visió global de l’activitat de la Fundació, l’Editorial Barcino i el Museu de la Vida Rural.

També generarà diàleg amb la societat recollint i promovent continguts de persones i organitzacions de referència.

Hem transformat el butlletí digital dels Amics d’Els Clàssics en un nou mitjà de comunicació que té la voluntat d’agrupar les activitats de totes les parts que integren la Fundació Carulla. A efectes pràctics, a més del nou disseny, el nou Newsletter serà més complet perquè, a més de tota la informació que fins ara oferíem sota la capçalera «Amics d’Els Clàssics», a partir d’avui la complementarem amb l’activitat pròpia de la Fundació Carulla i una selecció de les accions més destacades del Museu de la Vida Rural.

A més de l’actualitat vinculada a la convocatòria i lliurament de premis, novetats editorials, exposicions o l’agenda d’activitats, el nou butlletí digital apostarà per seccions fixes com ara el llibre del mes, entrevistes o articles d’opinió. Prioritzarem el format audiovisual.

El Newsletter també té la voluntat de recollir punts de vista de persones i organitzacions externes, en especial en tot allò relacionat amb la cultura, l’educació, els valors i la innovació.

En definitiva, entenem aquesta eina com un canal de comunicació útil i pràctic i en permanent evolució amb l’objectiu de mantenir-nos en contacte i de generar coneixement.