Nicolau Brossa Carulla, nou president de la Fundació Carulla

21/12/2017 - 11:00

Nicolau Brossa Carulla ha assumit la presidència de la Fundació Carulla prenent el relleu de Joaquim Coello Brufau. Es tracta d’un pas més en la renovació de la Fundació i, concretament, en la implicació de noves generacions de la família Carulla en el govern de l’entitat.

Durant la presidència de Joaquim Coello, la Fundació ha dut a terme un procés de definició d’un nou marc estratègic de l’organització per als anys vinents i ha desenvolupat nous projectes específics que han obtingut una repercussió social diferenciada, tal com Coello va anunciar quan va assumir el càrrec.

Nicolau Brossa és fill de l’expresidenta de la Fundació, Montserrat Carulla, i representa el relleu generacional al capdavant de l’entitat.

“Per mi és tot un honor assumir la Presidència de la Fundació, una responsabilitat que encaro amb gran il·lusió. Suposa recollir el llegat, entre d’altres, dels meus avis i de la meva mare. Ells van saber entendre els reptes que plantejava Catalunya en el seu moment, i contribuir a donar-hi resposta. Espero que la meva generació sapiguem fer el mateix en el context actual”, va afirmar Brossa.

Sobre Nicolau Brossa

Nicolau Brossa Carulla va néixer a Barcelona el 1975. És Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses per ESADE; Màster en Administració i Direcció d’Empreses (MBA) per IESE; i també ha cursat el programa “Vicens Vives” de la Càtedra de Lideratge d’ESADE. Ha desenvolupat la seva carrera professional en l'àmbit de la direcció de projectes. Actualment és coordinador de la implementació del pla estratègic a la Fundació Pere Tarrés.