Marta Esteve, nova directora general de la Fundació Carulla

26/05/2016 - 13:15

Llicenciada en Dret i diplomada en Treball social, ha ocupat càrrecs executius a diverses fundacions de l’àmbit social

Marta Esteve Zaragoza ha estat nomenada directora general de la Fundació Carulla en substitució de Carles Duarte, que ocupa la presidència des del febrer d’aquest any. Aquest nomenament s’inscriu en el marc del procés de renovació emprès recentment per la Fundació Carulla, on adquireix un major protagonisme la tercera generació de la família Carulla, continuadora de l’obra del seu fundador, Lluís Carulla i Canals.

La nova executiva és llicenciada en Dret per la Universitat Pompeu Fabra i diplomada en Treball Social per la Universitat Ramon Llull. També ha seguit estudis de postgrau a ESADE sobre “Funció gerencial a les ONG” i “Lideratge e innovació social”. La seva trajectòria professional s’ha desenvolupat en fundacions de l’àmbit social, principalment a Càritas, la Fundació La Caixa i la Fundació IReS, on treballava actualment.

Marta Esteve ha estat escollida pel Patronat de la Fundació Carulla després d’un procés de selecció entre diversos candidats. S’ha valorat especialment la seva experiència en gestió de fundacions, l’entusiasme i motivació per emprendre una nova etapa professional i la capacitat d’iniciativa i emprenedoria.