"Llibre del coc", novetat de la col·lecció 7 Portes de l’Editorial Barcino

29/01/2019 - 17:15

La presentació es farà aquest dijous al CosmoCaixa

Aquest dijous la Fundació Carulla i l’Editorial Barcino presentem el Llibre del coc amb el Restaurant de les 7 Portes i Obra Social "la Caixa", a les 18 h a la Sala Àgora del CosmoCaixa.

El Llibre del coc és el quart volum de la Col·lecció 7 Portes de Receptaris Històrics de Cuina Catalana (Editorial Barcino - Restaurant de les 7 Portes - Obra Social "la Caixa"). Es tracta del primer llibre de cuina imprès a la península Ibèrica i tanca l'anàlisi de tots els llibres de receptaris catalans del període medieval. Les seves 215 receptes són un veritable tresor de la història de la gastronomia catalana i permeten entendre la gran influència que va tenir en el marc europeu.

En l'acte intervindran Francesc Solé Parellada, propietari del 7 Portes i director de la col·lecció; Jordi Portabella, director de l'àrea de Divulgació Científica i CosmoCaixa (Fundació Bancària "la Caixa"); Joan Santanach, professor de filologia de la UB i director de l'Editorial Barcino; Antoni Riera, catedràtic d'història medieval a la Universitat de Barcelona, i Toni Massanés, director de la Fundació Alícia. S’oferirà un petit tast medieval i se sortejarà un àpat medieval al 7 Portes entre els assistents.

Places limitades. És imprescindible reservar plaça enviant un correu a comunicacio@7portes.com.