L'Editorial Barcino planta parada a la Fira de Bellprat "Vila del llibre"

06/06/2016 - 13:15

Les novetats Accidents d'amor i Vida de mestre Ramon van ser presents en l'espai dedicat a l'Any Llull.

L’Editorial Barcino participà a la fira ‘Bellprat, vila del llibre’, que tingué lloc el cap de setmana del 4 i el 5 de juny a aquesta població de l’Anoia. L’esdeveniment inunda el poble amb un mercat d’editorials i llibreters, on Barcino plantà una parada de llibres juntament amb Edicions Sidillà, Cossetània, Gregal, Voliana Edicions, Pagès Editors, Dédalo o Abacus, entre d’altres.

La 9a edició del festival anual del llibre va reunir més de 60 autors i 35 editorials. Noms destacats com Màrius Serra, Najat El Hachmi, Jordi Cervera, Josep Maria Bunyol, el dramaturg Víctor Alexandre, el jutge Santiago Vidal i l’actriu Montserrat Carulla, padrina de l’esdeveniment, van compartir espai amb autors novells per presentar les seves obres, lliurar detalls dels seus processos creatius i passejar i gaudir de la fira.

Com cada any, el festival va obrir les centenàries cases dels veïns convertides en llibreries de segona mà, una proposta singular i única a Catalunya, i els seus carrers s’ompliren amb un mercat del llibre que oferia títols per a tots els públics. A més, un programa farcit de presentacions, lectures i tallers va tenir lloc a tres escenaris diferents: la plaça de l’església, un paller improvisat i el local social del poble.

Va ser en aquest darrer on Alba Vinyes Lasso, cap de comunicació de la Fundació Carulla, va presentar dues obres de Ramon Llull, Accidents d’amor i Vida de mestre Ramon, dins l’homenatge al pensador mallorquí que es féu amb motiu del 7è centenari de la seva mort.