Notícies Fundació Carulla

Inaugurem l’exposició “The Dust Bowl. Quan la natura es rebel·la” al Museu de la Vida Rural

Data:
13/02/2018 - 12:45

Podrà visitar-se a partir del divendres 16 de febrer

El Museu de la Vida Rural, de la Fundació Carulla, inaugura el pròxim divendres 16 de febrer l’exposició “The Dust Bowl. Quan la natura es rebel·la”, que tracta sobre refugiats climàtics.

La Dust Bowl fou una catàstrofe climàtica provocada per una agricultura despreocupada dels efectes que tindria sobre el sòl. Durant els anys 30, en el context de la Gran Depressió, les tempestes de pols van obligar a milers de persones a marxar de les seves llars. És el primer cas extensament documentat de refugiats climàtics.

A través d’aquesta catàstrofe, l’exposició convida a reflexionar sobre els efectes de les activitats humanes sobre el medi ambient, la nostra relació amb la natura i l’actual problema del canvi climàtic, causant també d’episodis de refugiats climàtics.

Més informació a la web de l’exposició: dustbowl.cat. També pots seguir totes les novetats sobre l’exposició amb el hashtag #DustBowlMVR

dl dt dc dj dv ds dg