Notícies Fundació Carulla

Data:
25/06/2018 - 10:00

Podrà visitar-se fins al 25 de novembre

Terra-lab, guanyador del Premi Lluís Carulla 2015, va inaugurar el passat 9 de juny al Museu Can Mario de Palafrugell la quarta exposició del projecte: Hiberticer. La mostra la protagonitzen els paisatges del nord i del sud de Catalunya, amb els seus contrastos i les seves semblances, articulats tots dos al voltant de dos rius: el Ter al nord i l’Ebre al sud. La idea és aconseguir una unió entre els dos territoris, nascuda de la barreja de diversos fotògrafs i artistes. Salvi Danés i Rita Puig-Serra firmen les fotografies i David Bestué actua com a artista visual.

Terra-lab és un projecte artístic que s’inspira en “Catalunya Visió”, una col·lecció de llibres fotogràfics publicats el 1967 i que exploraven el paisatge català tot mostrant la realitat del moment. Finançat gràcies al Premi Lluís Carulla 2015, Terra-lab es qüestiona el concepte de paisatge i de territori, amb un equip interdisciplinari nascut a partir del 1968.

Trobareu més informació en el aquest enllaç.

dl dt dc dj dv ds dg