Especial sobre populisme

03/07/2017 - 13:15

Hem editat un suplement especial amb el diari ARA titulat Les sortides al laberint populista a partir del nostre Anuari dels valors 2016.

Des de la Fundació Carulla volem compartir amb la societat catalana el coneixement que anem generant. És per aquest motiu que hem elaborat un suplement monogràfic sobre el populisme a partir dels continguts de l'Anuari dels Valors 2016, dedicat a l'anàlisi del populisme i titulat La via populista. Les incerteses de la postveritat. Es tracta d'una publicació de l'Observatori dels Valors, integrat per la Fundació amb la col·laboració acadèmica de la Càtedra de LideratgeS i governança democràtica d'ESADE.

Al dossier especial del diari ARA s'hi resumeix l'Anuari i s'hi presenta la Fundació. Les principals novetats que aporta són un diccionari del populisme i una enquesta a repesentants de diversos àmbits de la societat catalana. Les possibles sortides al populisme i una entrevista al president de la Fundació Carulla, Joaquim Coello, tanquen l'especial. Pel que fa als articles d'opnió, la filòsofa Marina Garcés i el director de l'Anuari, Àngel Castiñeira, reflexionen sobre el fenomen.

Més informació a www.anuaridelsvalors.cat