Notícies Fundació Carulla

Ens trobem a la Setmana del Llibre en Català

Data:
01/09/2016 - 14:00

Aquest any la Fundació Carulla tenim estand propi, on trobaràs les novetats d’enguany i totes les col·leccions de l’Editorial Barcino. Serem a la guingueta 28, al centre de la fira, i us hi esperem amb descomptes i sorpreses.

Entre les novetats de setembre podreu gaudir de la Selecta de sonets i líriques de Shakespeare, que presentarem i llegirem el dijous 8 a les 20 h amb Dídac Pujol, Enric Gallén i Marta Esteve. L’actriu Marta Angelat omplirà l’acte amb la lectura dels sonets més bells del llibre. Es tracta de la primera publicació que aparegué en català dels sonets del gran poeta anglès, traduïts per Magí Morera, que ara publica l’Editorial Barcino.

Emmarcat dins l’Any Llull, el dimecres 7 a les 10:30 h es farà la lectura pública del Blaquerna i a les 17:30 h la taula rodona ‘Llegir Ramon Llull’, moderada per Laura Borràs i on participaran en Joan Santanach, Roc Casagran i Antònia Carré-Pons.

Apropeu-vos-hi; gaudireu de descomptes i de les noves samarretes d’Els Amics dels Clàssics, i podreu passejar pels més de 60 estands que formen la fira!

Us hi esperem!

Des del 2 de setembre a les 5 de la tarda fins el dia 11 a les 7!

dl dt dc dj dv ds dg