El lleure transforma!

01/02/2019 - 15:00

Oberta la convocatòria dels Premis d’Educació en el lleure 2019 fins al 29 de març

Els Premis d’Educació en el Lleure, convocats per la Fundació Carulla, obren convocatòria fins al 29 de març.

Esplais, agrupaments, caus, casals, ludoteques, teniu un paper clau en l’educació per a la transformació social. Ensenyeu des del diàleg i l’experimentació, participeu i us integreu en els barris i comunitats, treballeu valors com la justícia, la igualtat o la cohesió social, jugueu, canteu, estimeu la natura, fomenteu l’esperit crític. I ho feu tot amb passió i en la majoria de casos des del voluntariat.

Ara és el moment de premiar la vostra tasca i d’ajudar-vos a millorar els vostres projectes. Presenteu-vos als Premis d’Educació en el Lleure, és l’hora de transformar!

Premi d'Estímul a projectes d'una entitat de lleure educatiu

3 premis

Finançament fins a 2.000 €

Acompanyament i mentoria per als tres projectes

Premiarem projectes que...

donin resposta a una necessitat del barri o comunitat

situïn l’infant o el jove al centre de l’aprenentatge

assegurin el compromís dels agents educatius implicats i fomentin la participació del mateix territori o comunitat.

Premi trajectòria – Direcció General de Joventut

1 premi de 4.000 €

Si sou una entitat de lleure amb història o amb trajectòria destacada en la voluntat de transformar la societat, us mereixeu un reconeixement. Per fer-ho, cada membre del jurat de la Fundació Carulla proposarà dues candidatures i serà la Direcció General de Joventut qui decidirà l’entitat guardonada amb l’ajut de 4.000 € per assegurar que els seus projectes continuïn endavant.

S’hi poden presentar entitats de tots els territoris de parla catalana. Podeu llegir les bases completes i presentar la candidatura a través d’aquest enllaç.