Dinar de premsa de presentació del nou Premi Lluís Carulla

20/11/2014 - 13:00

El passat dia 20 de novembre la Fundació Carulla va convocar, al Restaurant Gaig de Barcelona, un dinar de premsa per presentar les bases del nou premi Lluís Carulla.

Des de l'any 1977 el Premi d'Honor Lluís Carulla ha reconegut persones o entitats que, amb la seva activitat científica, cultural o cívica, han contribuït a enfortir la comunitat catalana. Enguany, seguint amb la voluntat d'adaptació i actualització constant de la Fundació, el patronat ha reorientat les bases, i aquest Premi deixa d'encaminar-se a distingir personalitats i entitats per promoure, a partir d'ara, projectes. Aquesta transició reflecteix la voluntat del fundador: "La meva afició ha estat el treball, però no per avarícia, sinó per l'afany d'impulsar projectes" (Lluís Carulla,1987).

La primera edició del premi tindrà lloc l'any 2015 i la convocatòria és oberta a particulars, empreses i organitzacions sense ànim de lucre. Els projectes culturals que es presentin han de contribuir a l'enfortiment i la modernització de la cultura i societat catalanes i han d'estar en procés de creació, desenvolupament, promoció o consolidació.

El guardó, únic, està dotat amb fins a 100.000€, i per optar al premi cal presentar, necessàriament, una justificació i una memòria del projecte, així com un pla de viabilitat econòmica i tècnica, un calendari d'exercució i les mesures per a l'avaluació dels resultats.

Per a més informació es pot consultar l'enllaç següent: http://www.fundaciocarulla.cat/ca/premis-lluis-carulla/bases