Notícies Fundació Carulla

Convocatòria XXXVII Premis Baldiri Reixac

Data:
25/10/2014 - 11:00

La Fundació Lluís Carulla convoca els XXXVII Premis Baldiri Reixac destinats a l’estímul i al reconeixement de l’escola catalana i de qualitat

Aquests premis, destinats a l'estímul i al reconeixement de l'escola catalana, són dotats per la Fundació Carulla amb les aportacions voluntàries dels receptors del llibre-nadala que la Fundació tramet cada any a persones interessades en la cultura catalana. L'àmbit d'actuació d'aquests premis és el dels països de parla catalana, i la dotació total és de 100.100 euros.

Enguany, en la modalitat d’escoles, s’atorgaran 12 premis dotats amb 3.300 euros cadascun. En la categoria d’alumnes, es donaran 65 premis a treballs escolars, dotats de 700 euros, i 2 premis de 1.500 euros cadascun a experiències que fomentin la comunicació en català entre l’alumnat. Pel que fa a la modalitat de mestres i professors, s’atorgaran 2 premis dotats de 4.000 euros cadascun per a un estudi, assaig pedagògic o experiència didàctica, i, conjuntament amb el Projecte LletrA de la Universitat Oberta de Catalunya, un premi de 4.000 euros a una experiència docent en clau d'innovació, rellevant per la seva creativitat i capacitat d'anàlisi i adaptació al propi context.

El jurat és format per Joan Arjona, Rosa Boixaderas, Josep Maria Calbet, Josep M. Farré, Assumpta Fargas, Josep Gonzàlez-Agàpito, David Pujol i Anna Ramis.

El termini de presentació de les candidatures s'acaba el dia 12 de febrer de 2015, i per optar als premis cal emplenar els formularis d’inscripció que es troben al web.

dl dt dc dj dv ds dg