Conveni de col·laboració amb la Plataforma per la Llengua

22/09/2017 - 13:30

Oferim preus especials als socis de l’entitat en les activitats de la Fundació, l'Editorial Barcino i el Museu de la Vida Rural

La Fundació Carulla i la Plataforma per la Llengua hem arribat a un acord de col·laboració per a oferir als socis de l'ONG del català preus especials en les diferents activitats que organitzem des de la Fundació.

Concretament, els socis de la Plataforma gaudeixen a partir d’avui d’un 25% de descompte en el preu de l'entrada al Museu de la Vida Rural de l’Espluga de Francolí i d’un 5% en les publicacions de l’Editorial Barcino i en les visites guiades i sortides dels seu club, els Amics d'Els Clàssics. Plataforma per la Llengua difondrà les activitats de la Fundació Carulla a través de la seva revista i mitjans digitals.

La Plataforma per la Llengua és l'ONG del català, una organització no governamental que treballa per promoure la llengua catalana com a eina de cohesió social. Treballa als diferents territoris de parla catalana i des d'una perspectiva transversal en l'àmbit socioeconòmic i audiovisual, en l'acollida i arrelament lingüístic als nouvinguts, en les universitats i en l'educació i a les administracions, entre d'altres àmbits d’actuació.