Notícies Fundació Carulla

Baldiritza’t! Obrim la convocatòria dels Premis Baldiri Reixac 2016-2017

Data:
02/11/2016 - 16:45

Destinem 101.000 € a premis d’estímul i reconeixement de l’escola catalana. El termini de presentació de treballs finalitzarà el 26 de gener

Des de la Fundació Carulla convoquem els XXXIX Premis Baldiri Reixac (PBR) corresponents al curs 2016-2017. La novetat principal d'aquesta edició és el foment de la innovació en el premis d’estímul adreçat a mestres i professors i en el premi de la UOC. L’objectiu és evolucionar per passar de ser premis de reconeixement a premis d’estímul.

La present convocatòria dels PBR estan dotats amb 101.000 € per a l’estímul i el reconeixement de l’escola catalana. Es tracta de 9 premis de 4.000 euros a escoles, 4 premis de 4.000 euros a mestres i professors, 50 premis de 900 € a alumnes, i 1 premi de 4.000 euros entre tots els treballs de totes les categories (premi UOC d’innovació).

Amb els Premis, la Fundació Carulla pretén donar resposta als reptes de l’escola d’avui a les terres de parla catalana. Des de la seva creació, l’any 1979, els PBR reconeixen iniciatives educatives que contribueixen a la tasca de construir una escola catalana de qualitat. Des de llavors, més de 230 professors, 425 escoles i 2.175 grups d’alumnes han estat reconeguts pel seu valor, qualitat i trajectòria.

La Fundació Carulla organitzem els PBR amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

dl dt dc dj dv ds dg