Acte de lliurament dels Premis d'Educació en el Lleure 2016

16/03/2016 - 10:30

Enguany els guardons destinats a reconèixer les bones pràctiques en el lleure arriben a la seva XII edició

El dilluns 14 de març a les set de la tarda van lliurar-se al Palau Robert els XII Premis d’Educació en el Lleure. L’acte va ser presidit per Carles Duarte, president de la Fundació Carulla i Marta Vilalta, directora general de Joventut de la Generalitat de Catalunya, acompanyats per Júlia Petit, responsable d'Associacionisme Educatiu i Educació No Formal del Consell Nacional de la Joventut de Catalunya i Antoni Reig, membre del jurat dels Premis d'Educació en el Lleure.

La terrassenca Associació Educativa Can Palet ha estat distingida en l'apartat de Trajectòria pels seus 50 anys fent esplai. Per la seva banda, els Esplais i Caus de Sants-Montjuïc han vist reconeguda la seva acció AcampaSants amb el Premi a la millor experiència o projecte presentats que estigui fet per joves i/o adreçat a joves, que atorga la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya. Els premis restants, a Projectes i Experiències, han estat per a La #CarboneraCelrà, de l'Associació de voluntaris per a la millora i protecció de l’entorn natural de la localitat gironina; Gatamoix, de la Fundació Maria Ferret; Escoltisme i guiatge de Mallorca; Detrunkis, cap a Nous Horitzons, de l'AeiG Torrent de les Bruixes, de Terrassa i els 40 anys d'Escoltes Catalans, de Barcelona.

Els Premis d’Educació en el Lleure són sis guardons, dotats amb 4.000 euros cadascun, destinats a reconèixer projectes, experiències i trajectòries de caràcter educatiu en l’àmbit de l’educació social i del lleure.

El jurat que aquest any ha valorat cinquanta-set propostes rebudes, ha estat integrat per Carles Barba, Josep Gonzàlez-Agàpito, Fabian Mohedano, Rosa M. Pujol, Núria Ramon, Rafa Ruiz de Gauna, Antoni Reig i Marta Rosàs.