Acte de lliurament dels Premis d’Educació en el Lleure 2015

20/03/2015 - 11:30

Enguany els guardons destinats a reconèixer les bones pràctiques en el lleure arriben a la seva XI edició

El dilluns 16 de març a les set de la tarda van lliurar-se al Palau Robert els XI Premis d’Educació en el Lleure. L’acte va ser presidit per Montserrat Carulla, presidenta de la Fundació Carulla, Antoni Reig, director general de Joventut de la Generalitat de Catalunya, i Núria Ramon, presidenta del Consell Nacional de la Joventut de Catalunya. Carles Duarte, director de la Fundació Carulla, va presentar l’acte.

L’entitat guardonada per la seva trajectòria va ser Club d’Esplai Bellvitge-Fundesplai, per La capsa dels somnis, 45 anys del Club d'Esplai Bellvitge. Quant al Premi a la millor experiència o projectes presentats que estigui fet per joves i/o adreçat a joves, ofert per la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya, aquest any ha estat per a "Campaments Generals 2015. Una experiència brillant!", d'Acció Escolta de Catalunya, de Guardiola de Berguedà.

Pel que fa als premis als quatre premis restants, pertanyents a la categoria Projectes i experiències, han estat atorgats a l'Associació La Rotllana, de Badalona; l'Associació Riborquestra, de Barcelona; el Taller de Teatre del Centre Parroquial Sant Vicenç, de Sabadell; i l'Associació Club d'Esplai La Florida, de l'Hospitalet de Llobregat.

Els Premis d’Educació en el Lleure són sis guardons, dotats amb 4.000 euros cadascun, destinats a reconèixer projectes, experiències i trajectòries de caràcter educatiu en l’àmbit de l’educació social i del lleure.

El jurat, que aquest any ha valorat seixanta-tres propostes rebudes, ha estat integrat per Carles Barba, Josep Gonzàlez-Agàpito, Fabian Mohedano, Rosa M. Pujol, Núria Ramon, Rafa Ruiz de Gauna, Antoni Reig i Marta Rosàs.