Acord estratègic amb Netmentora

12/09/2017 - 16:00

Oferirà acompanyament empresarial al projecte guanyador del Premi Lluís Carulla

Hem signat un conveni de col·laboració amb Netmentora perquè assessori i formi el guanyador del Premi Lluís Carulla i els dos finalistes. Netmentora és l’associació sense ànim de lucre més gran d’Europa dedicada a donar suport als emprenedors per a la creació d’empreses que generen ocupació local.

Concretament, Netmentora oferirà acompanyament empresarial als responsables d’aquests projectes amb l’objectiu de facilitar la viabilitat dels negocis. El Premi Lluís Carulla d’estímul a un projecte cultural és un guardó biennal que té com a objectiu contribuir a transformar la societat des de la cultura mitjançant projectes innovadors que fomentin l’emprenedoria i la generació d’oportunitats.

La directora de la Fundació Carulla, Marta Esteve, i la directora de Netmentora Catalunya, Beatriz de Vicente, han coincidit a analitzar l’acord de col·laboració com “una suma d’esforços entre l’àmbit cultural i empresarial per impulsar la transformació social, cultural i econòmica de Catalunya”.