‘Aprenem. Famílies en xarxa’, ‘Vincles per la diversitat’ i ‘La Troca’, guanyadors de la XIV edició dels Premis Francesc Candel

25/09/2018 - 11:15

Cada projecte rebrà una dotació de 12 mil euros

La XIV edició dels Premis Francesc Candel, convocats per la Fundació Carulla, ja tenen projectes guanyadors: ‘Aprenem. Famílies en xarxa’ de Casa Àsia, ‘Vincles per la diversitat’ de l’Institut Diversitas i La Troca. Tots tres projectes rebran una dotació de 12 mil euros per poder continuar la tasca d’inclusió a través de la cultura que realitzen aquestes institucions.

‘Vincles per la diversitat’, el projecte de l’Institut Diversitas, a Barcelona, promou el coneixement mutu i l'eliminació d'estereotips a través d'espais en què persones molt diverses realitzen activitats inspirades en disciplines artístiques.

'Aprenem. Famílies en xarxa' de Casa Àsia, convida als fills a fer de mestres dels seus pares. Una forma de facilitar la integració de persones adultes de diversos orígens amb l'aprenentatge de la llengua i la cultura de la societat d'acollida.

L’últim projecte guanyador, La Troca, ubicada al barri de Sants, es tracta d’una escola de formació amb vocació comunitària, on tots els participants formen part del procés formatiu per afavorir la inclusió i la cohesió social entre persones d'edat i orígens diversos.

Moltes felicitats als guanyadors!