Mostrant: 87 notícies

Pàgines

«Vam ser pioners com a fundació cultural»

28/03/2017 - 13:45

Entrevista a Montserrat Carulla, expresidenta de la Fundació Carulla

Ara fa un any, Montserrat Carulla va deixar la presidència de la Fundació Carulla després de més de 20 anys d’estar-hi vinculada. Amb la perspectiva que donen aquests mesos, en aquesta entrevista fa balanç de la seva etapa com a presidenta i de l’evolució de la Fundació, l’Editorial Barcino i el Museu de la Vida Rural. Es tracta d’un període marcat per la innovació a l’hora de posar en marxa nous projectes i de projectar la Fundació.

Obrim la convocatòria dels XIII Premis d'Educació en el Lleure

27/03/2017 - 13:45

Presenten les novetats d'estar enfocats a estimular nous projectes i el suport d’experts als projectes guanyadors. Es tracta de 5 premis de 4.000 euros

La Fundació Carulla cita de nou a les entitats que treballen en temps de lleure i que eduquen, dia a dia, des de la proximitat, l’aprenentatge de competències, habilitats i valors, el contacte amb la natura i el treball des de la comunitat i els barris per afavorir el sentiment de pertinença.

Intervencions més significatives durant l’entrega dels Premis d’Actuació Cívica

07/03/2017 - 14:00

Coneix el pensament dels guardonats i de la resta de persones que hi van intervenir

El lliurament dels XXXIV Premis d’Actuació Cívica va aplegar prop de 300 persones a l’Ateneu Barcelonès. Va ser un acte emotiu i proper durant el qual els guardonats van tenir l’oportunitat de compartir amb els assistents els trets més destacats de les seves trajectòries i les motivacions que els duen, dia a dia, a desenvolupar accions al servei de la ciutadania. Els músics Borja Penalba i Mireia Vives van actuar en directe.

Les candidatures als Premis Baldiri Reixac 2016-2017 d’estímul a l’escola catalana se superen i arriben a les 272

06/02/2017 - 09:15

La Fundació Carulla premiarà 9 escoles, 4 mestres i 50 alumnes, i atorgarà un guardó especial de 4.000 € al millor projecte innovador.

La convocatòria dels XXXIX Premis Baldiri Reixac (PBR) corresponent al curs 2016-2017 s’ha tancat amb 272 projectes, una xifra superior a la de l’any passat (245 treballs). Concretament, s’han presentat 43 escoles, 51 mestres i professors, i 178 alumnes. L’increment de projectes és rellevant tenint en compte que les bases d’aquest any presentaven canvis significatius.

2017: la cultura com a element transversal

25/01/2017 - 17:45

La Fundació Carulla encetem l’any 2017 amb la voluntat d’aprofundir en la definició d’un model d’impacte cultural més transversal. És per això que ens interpel·larem i dialogarem sobre valors i transformació social.

Presentem 'Ambient, territori i paisatge'

18/01/2017 - 14:30

Un assaig sobre el valor i el futur del patrimoni ambiental de Ramon Folch i Josepa Bru publicat per Fundació Carulla i ESADE

L’Editorial Barcino, segell editorial de la Fundació Carulla, acaba de publicar Ambient, territori i paisatge, de Ramon Folch i Josepa Bru, dins de la col·lecció Observatori dels Valors, impulsada conjuntament amb la Càtedra LideratgeS i Governança Democràtica d’ESADE i que té per objectiu la promoció de la reflexió dels valors en els diversos àmbits de la societat. Aquest n’és el vint-i-cinquè volum.

«Quedar-se sense paisatge és quedar-se sense identitat.», Entrevista a Ramon Folch

13/01/2017 - 16:15

Ramon Folch és l'autor del nou llibre de l'Observatori dels Valors, juntament amb Josepa Bru. En aquesta entrevista ens dóna alguns apunts de les reflexions que recull la novetat editorial 'Ambient, territori i paisatge. Valors i valoracions'.

‘Ramon Llull, una petjada de set segles’

07/12/2016 - 12:00

Arriba a les llibreries la Nadala número 50 de la Fundació Carulla, dedicada a Ramon Llull

La Fundació Carulla, que treballa per promoure la llengua, la cultura i els valors que configuren la societat catalana, cada any felicita el Nadal amb una publicació singular. Es tracta de la Nadala, un volum de gran format, a color, que tracta un tema de manera monogràfica i alhora recull, a les pàgines finals, la memòria anual de la Fundació.

Pàgines