Notícies Fundació Carulla

Pàgines

Les Heroides d’Ovidi, darrera novetat de la col·lecció Els Nostres Clàssics

15/01/2019 - 14:15

Ja disponible a la web de l’Editorial Barcino

El passat 12 de desembre vam presentar la traducció catalana medieval de les Heroides d’Ovidi, realitzada per Guillem Nicolau. Aquesta edició crítica, a cura del professor Josep Pujol, és la darrera novetat de la col·lecció Els Nostres Clàssics.

No et perdis el calendari d'advent de la Fundació Carulla!

19/12/2018 - 16:30

Cada dia, una recomanació cultural

El Nadal ja és aquí i des de la Fundació Carulla hem fet el nostre calendari d'advent! I no n'esperis un de convencional: en lloc de xocolata, cada casella del calendari d'advent de la Fundació Carulla té una recomanació cultural!

La Nadala 2018: una radiografia de l’estat del català

19/12/2018 - 11:45

La Fundació Carulla publica la Nadala d'enguany

Un any més, la Fundació Carulla publica la Nadala, la publicació monogràfica que des del 1967 tracta un aspecte rellevant i d’actualitat de la cultura i societat catalanes.

Marta Esteve: “No hi ha transformació social sense compromís ètic”

19/12/2018 - 11:30

La directora de la Fundació Carulla ha estat entrevistada per beethik

Marta Esteve, directora de la Fundació Carulla, ha estat entrevistada per beethik, iniciativa que promou l’ètica i la responsabilitat social en organitzacions i empreses. Una conversa que ha girat al voltant de la cultura, l’ètica i la transformació social, i de la qual n’han sortit reflexions interessants.

“Bostik Murals” guanya el Premi Lluís Carulla 2018 d’emprenedoria cultural

28/11/2018 - 10:30

El primer centre d’art urbà de Barcelona rep 60 mil euros i 2 anys d’acompanyament empresarial per ajudar a consolidar el projecte

El lliurament dels Premis Francesc Candel, en imatges

17/10/2018 - 12:00

La Casa Àsia, l’Institut Diversitas i La Troca van recollir el guardó pels seus projectes inclusius

Ja tenim la recepta del pastís de l'escola catalana!

25/09/2018 - 12:15

Just abans de l'estiu, en el marc del 40 aniversari dels Premis Baldiri Reixac, vam estar co-creant una recepta que aglutinés tots els elements que defineixen l'escola catalana. Vau ser vosaltres els qui vau decidir quins són aquests elements i amb quin ingredient s'identifiquen. I ja la tenim aquí: la recepta del pastís de l'escola catalana!

Els ous, la base. Tant famílies, mestres i alumnes, com impulsors i renovadors us heu identificat amb els ous, la base de tot pastís!

Pàgines

dl dt dc dj dv ds dg