Mostrant: 112 notícies

Pàgines

Premi a l’emprenedoria cultural transformadora

12/01/2018 - 10:45

Obrim la convocatòria de la tercera edició del Premi Lluís Carulla.

El Premi Lluís Carulla és un guardó convocat amb l’objectiu d’estimular i fer viables projectes culturals que ofereixin respostes als reptes que planteja la societat catalana actual. El premi s’adreça a creadors de projectes culturals concebuts amb una clara vocació transformadora.

Els guardons

Últims dies per presentar projectes als Premis Baldiri Reixac

12/01/2018 - 10:15

La 40ena edició dels Premis Baldiri Reixac de la Fundació Carulla tanca convocatòria el pròxim 26 de gener. Un any més, volem reconèixer l'excel·lència pedagògica dels professors i les escoles capdavanteres, apostant per una escola de qualitat on el català és la llengua comuna.

El nostre compromís amb l'escola catalana i en català continua més vigent que mai, tant pel que fa al reconeixement com a l'impuls de nous projectes. En total, aquesta edició atorgarem 101.000 euros a docents, escoles i alumnes.

Nicolau Brossa Carulla, nou president de la Fundació Carulla

21/12/2017 - 11:00

Nicolau Brossa Carulla ha assumit la presidència de la Fundació Carulla prenent el relleu de Joaquim Coello Brufau. Es tracta d’un pas més en la renovació de la Fundació i, concretament, en la implicació de noves generacions de la família Carulla en el govern de l’entitat.

Mig segle d’història a través de les Nadales de la Fundació Carulla

21/12/2017 - 10:15

Dilluns 18 de desembre vam celebrar a la Sala Moragues del Born CCM els 50 anys de la Nadala de la Fundació Carulla. Un acte presentat pel periodista Ramon Pellicer que va ser escenari del relleu a la presidència de la Fundació, assumida per Nicolau Brossa Carulla. L’esdeveniment va comptar amb les intervencions dels autors de la Nadala d’enguany: Joan B. Culla, Julià Guillamon, Bernat Puigtobella, Josep Maria Muñoz i Jordi Pardo.

Per una escola democràtica, cohesionada i catalana

17/11/2017 - 09:30

La Fundació Carulla ens hem adherit a Som Escola, un conjunt de 54 entitats cíviques, culturals i de tot l’àmbit educatiu que ens organitzem per refermar el suport a l’escola catalana i al model de cohesió social que aquesta representa.

Tens una idea educativa transformadora? Te la impulsem!

09/11/2017 - 11:30

Convoquem els XL Premis Baldiri Reixac 2017-2018. 40 anys reconeixent i impulsant l'escola catalana.

Els Premis Baldiri Reixac de la Fundació Carulla arriben a la 40ena edició. Durant tot aquest temps hem reconegut l’excel·lència pedagògica dels professors i les escoles capdavanteres i hem apostat per una escola de qualitat on el català és la llengua comuna.

Lliurament dels XIII Premis d’Educació en el Lleure

05/11/2017 - 18:15

L’acte de lliurament dels Premis d’Educació en el Lleure 2017 s'ha celebrat el dia 2 de novembre a l’espai socioeducatiu Estel d’Assís, la sede de l’Associació Educativa Integral del Raval, una de les organitzacions guardonades.

Els Premis d’Educació en el Lleure són convocats per la Fundació Carulla amb la col·laboració de la Direcció General de Joventut del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya i el Consell Nacional de la Joventut de Catalunya.

VI Jornada Premis Baldiri Reixac, cap a un nou model educatiu

03/11/2017 - 13:00

Dissabte 21 d’octubre es va celebrar la VI Jornada dels Premis Baldiri Reixac a l’Institut Terra Alta a Gandesa (Terres de l’Ebre)

La VI Jornada dels Premis Baldiri Reixac ha estat un entorn on compartir experiències a través d’alguns dels treballs guardonats a l’edició 2016-2017 dels premis.

VI Jornada Premis Baldiri Reixac

09/10/2017 - 15:30

És un entorn per compartir experiències escolars i conèixer alguns dels treballs guardonats en l’edició 2016-2017

El(s) valor(s) del paisatge, cicle de reflexió i debat

09/10/2017 - 15:15

Un debat que gira entorn de la reflexió sobre la importància del paisatge i que neix dels arguments recollits al llibre Ambient, territori i paisatge. Valors i valoracions, de Ramon Folch i Josepa Bru.

El cicle de debats es divideix en tres sessions, moderades pel periodista Josep Puigbó, i té com a objectiu promoure un diàleg plural, contribuir a la identificació i preservació dels valors del paisatge i fomentar la sensibilització de la ciutadania.

Pàgines