Mostrant: 140 notícies

Pàgines

Bon estiu!

02/08/2018 - 13:15

Des de la Fundació Carulla us destigem un bon estiu!

Nosaltres també fem vacances, però les nostres xarxes socials no:

Participa al concurs #EstiuÉsCultura i podràs guanyar una visita al Monestir de Poblet i al Museu de la Vida Rural per a dues persones, amb una nit a l'Hostatgeria del Monestir inclosa!

Marta Esteve: “La cultura és un dret irrenunciable que ha de poder exercir tothom”

12/07/2018 - 09:45

La directora de la Fundació Carulla, entrevistada a Núvol.cat

Marta Esteve, directora de la Fundació Carulla, ha estat entrevistada per Bernat Puigtobella, del mitjà cultural Núvol. Una xerrada en què el tema de conversa ha estat la cultura i el seu paper transformador en la societat i l’educació.

El Museu Virtual de la Moda de Catalunya rep el premi a millor experiència museològica

28/06/2018 - 10:15

L’Associació de Museòlegs de Catalunya guardona el projecte guanyador del Premi Lluís Carulla 2016

El Museu Virtual de la Moda de Catalunya, projecte guanyador del Premi Lluís Carulla 2016, ha rebut el Premi de Museologia com a millor experiència museològica de l’any, guardó que concedeix l’Associació de Museòlegs de Catalunya. De les 16 candidatures presentades, la del Museu Virtual de la Moda de Catalunya ha estat la més votada pels socis de l’entitat.

Eduglosa, el portal d’educació i difusió de la glosa en català

26/06/2018 - 12:45

Destinada al món docent, la web vol fer de la glosa un recurs pedagògic

10 elements clau per transformar des de la cultura

18/06/2018 - 13:30

El passat 16 de maig més de 300 persones vam co-crear, després d’una intensa jornada de ponències, debats i workshops, la primera proposta de decàleg sobre els elements que potencien els efectes transformadors dels projectes culturals.

5 projectes passen a la fase final del Premi Lluís Carulla

14/06/2018 - 16:45

Els responsables dels 5 projectes seleccionats rebran acompanyament de part de NetMentora Catalunya d'ara fins al mes d'octubre, quan el defensaran davant del jurat.

Laura Borràs, consellera de Cultura, a la cerimònia d'entrega dels XL Premis Baldiri Reixac

05/06/2018 - 09:45

40 anys reconeixent i impulsant projectes educatius que, a través de la cultura i la llengua, promouen la renovació pedagògica, la cohesió social i la transformació educativa. En paraules de Marta Esteve, directora de la Fundació Carulla: “Avui celebrem els 40 anys dels premis Baldiri Reixac.  Uns premis que van néixer per impulsar i donar suport a l’escola catalana en un moment en què feia molta falta. (De fet avui torna a ser imprescindible...).

Participa en el pastís de l’educació dels Premis Baldiri Reixac

25/05/2018 - 10:45

Els Premis Baldiri Reixac de la Fundació Carulla, fem 40 anys! Per celebrar-ho, farem un pastís molt especial fet amb la participació de tots i totes, com sempre s’ha fet a l’escola catalana.

Per tant, tu tries aquells ingredients i sabors amb els quals et sents més identificat o consideres que millor representen la nostra escola. Els més votats passaran a formar part de la recepta final del pastís. La idea és una excusa simpàtica per reflexionar d’una manera molt dolça al voltant de l’educació.

Entrada en vigor de la nova llei de protecció de dades (ROPD)

24/05/2018 - 19:00

D'acord amb l'entrada en vigor del Reglament General Europeu de Protecció de Dades, hem de facilitar-li informació detallada sobre el tractament que la FUNDACIÓ CARULLA realitza respecte de les seves dades personals.
En compliment amb aquesta obligació, l'informem de la informació següent:

Pàgines