Mostrant: 108 notícies

Pàgines

Per una escola democràtica, cohesionada i catalana

17/11/2017 - 09:30

La Fundació Carulla ens hem adherit a Som Escola, un conjunt de 54 entitats cíviques, culturals i de tot l’àmbit educatiu que ens organitzem per refermar el suport a l’escola catalana i al model de cohesió social que aquesta representa.

Tens una idea educativa transformadora? Te la impulsem!

09/11/2017 - 11:30

Convoquem els XL Premis Baldiri Reixac 2017-2018. 40 anys reconeixent i impulsant l'escola catalana.

Els Premis Baldiri Reixac de la Fundació Carulla arriben a la 40ena edició. Durant tot aquest temps hem reconegut l’excel·lència pedagògica dels professors i les escoles capdavanteres i hem apostat per una escola de qualitat on el català és la llengua comuna.

Lliurament dels XIII Premis d’Educació en el Lleure

05/11/2017 - 18:15

L’acte de lliurament dels Premis d’Educació en el Lleure 2017 es va celebrar ahir a l’espai socioeducatiu Estel d’Assís, la sede de l’Associació Educativa Integral del Raval, una de les organitzacions guardonades.

Els Premis d’Educació en el Lleure són convocats per la Fundació Carulla amb la col·laboració de la Direcció General de Joventut del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya i el Consell Nacional de la Joventut de Catalunya.

VI Jornada Premis Baldiri Reixac, cap a un nou model educatiu

03/11/2017 - 13:00

Dissabte 21 d’octubre es va celebrar la VI Jornada dels Premis Baldiri Reixac a l’Institut Terra Alta a Gandesa (Terres de l’Ebre)

La VI Jornada dels Premis Baldiri Reixac ha estat un entorn on compartir experiències a través d’alguns dels treballs guardonats a l’edició 2016-2017 dels premis.

VI Jornada Premis Baldiri Reixac

09/10/2017 - 15:30

És un entorn per compartir experiències escolars i conèixer alguns dels treballs guardonats en l’edició 2016-2017

El(s) valor(s) del paisatge, cicle de reflexió i debat

09/10/2017 - 15:15

Un debat que gira entorn de la reflexió sobre la importància del paisatge i que neix dels arguments recollits al llibre Ambient, territori i paisatge. Valors i valoracions, de Ramon Folch i Josepa Bru.

El cicle de debats es divideix en tres sessions, moderades pel periodista Josep Puigbó, i té com a objectiu promoure un diàleg plural, contribuir a la identificació i preservació dels valors del paisatge i fomentar la sensibilització de la ciutadania.

ACTE CANCEL·LAT

03/10/2017 - 11:30

Lliurament dels Premis d'Educació en el Lleure

L'excepcional moment que està vivint la societat catalana fa que haguem cancel·lat l'acte de lliurament dels Premis d'Educació en el Lleure, previst per al dimecres 4 d'octubre a partir de les 7 de la tarda al Palau Robert de Barcelona.

Disculpa les molèsties.

Contra la violència i a favor de la democràcia

02/10/2017 - 17:00

La Fundació Carulla rebutja enèrgicament les situacions de violència policial dutes a terme contra la societat catalana i les seves institucions el diumenge 1 d’octubre. Desitgem la ràpida recuperació dels més de 800 ferits.

Hem viscut un greu atac contra les llibertats democràtiques, la llibertat d’expressió i la dignitat del poble català, per la qual cosa, com a institució que treballa per la cultura, la llengua i la societat catalanes ens adherim al manifest de la Taula per la Democràcia.

Adhesió al comunicat de la Coordinadora Catalana de Fundacions

22/09/2017 - 18:30

Text literal del comunicat: "La Junta Directiva de la Coordinadora Catalana de Fundacions, davant la gravetat dels fets que estan succeint a Catalunya, vol expressar el seu suport a la democràcia, la llibertat d'expressió i el diàleg constructiu com a manera cívica d'encarar els conflictes, mantenint sempre el respecte a les persones i a les institucions.

Barcelona, 21 de setembre de 2017"

Conveni de col·laboració amb la Plataforma per la Llengua

22/09/2017 - 13:30

Oferim preus especials als socis de l’entitat en les activitats de la Fundació, l'Editorial Barcino i el Museu de la Vida Rural

La Fundació Carulla i la Plataforma per la Llengua hem arribat a un acord de col·laboració per a oferir als socis de l'ONG del català preus especials en les diferents activitats que organitzem des de la Fundació.

Pàgines