Últimes notícies Fundació Carulla

10 elements clau per transformar des de la cultura

El passat 16 de maig més de 300 persones vam co-crear, després d’una intensa jornada de ponències, debats i workshops, la primera proposta de decàleg sobre els elements qu

5 projectes passen a la fase final del Premi Lluís Carulla

Els responsables dels 5 projectes seleccionats rebran acompanyament de part de NetMentora Catalunya d'ara fins al mes d'octubre, quan el defensaran davant del jurat.

Laura Borràs, consellera de Cultura, a la cerimònia d'entrega dels XL Premis Baldiri Reixac

40 anys reconeixent i impulsant projectes educatius que, a través de la cultura i la llengua, promouen la renovació pedagògica, la cohesió social i la transformació educativa.

Participa en el pastís de l’educació dels Premis Baldiri Reixac

Els Premis Baldiri Reixac de la Fundació Carulla, fem 40 anys! Per celebrar-ho, farem un pastís molt especial fet amb la participació de tots i totes, com sempre s’ha fet a l’escola catalana.

Entrada en vigor de la nova llei de protecció de dades (ROPD)

D'acord amb l'entrada en vigor del Reglament General Europeu de Protecció de Dades, hem de facilitar-li informació detallada sobre el tractament que la FUNDACIÓ CARULLA realitza respecte de les sev

Propers esdeveniments

No hi ha cap esdeveniment.